LAREN e мостът между българските хотелиери и над 67 световни бранда в козметиката.
LAREN HOME предлага текстил, козметика и аромати за дома
– Г-жо Карауланова, козметиката днес е от първа необходимост в живота на хората, както и в туристическата индустрия. На пазара има богат избор, но как хората могат да разпознаят качествените продукти?
– Качеството винаги си личи. Нашата козметика е нотифицирана в CPNP (нотификационен портал за козметичните продукти), което гарантира качествата на съставки и парфюмните композиции, с придружаващите ги доклади и оценки за безопасност. Не използваме парабени, които са едни от канцерогенните съставки, съдържащи се в масовата козметика.
– Има ли тенденции в хотелската козметика? Как създавате персонализираната козметика на хотелите?
– Да, има. Част от хотелите се насочват към „еко вълната”, търсят се натурални съставки и аромати, рециклирани картони, както и консумативи от био разградими материали.
При индивидуално създадената козметика вземаме предвид много фактори, като например местоположението – дали хотелът е морски, планински, целогодишен, СПА и пр. Голямо значение има средният престой на гостите и др. Избираме най-подходящите ароматни композиции и никога не повтаряме дизайн, защото това е отличителната черта на всеки хотел.
– Вие самата сте заобиколена от много продукти на световни компании. Колко лесно е в този бранш да се изкушиш да препоръчаш продукт? Брандът помага ли за по-бързото спечелване на доверието на клиентите?
– Всъщност ние винаги препоръчваме на партньорите си правилните за тях продукти. Това е част от нашата работа. Всеки хотел има своята индивидуалност, ние се съобразяваме с това и само добавяме последния детайл – естетически подбрана козметика, консумативи и аромати, които да завършат цялостната концепция на хотела.
– Как реагирахте, когато подписахте първия контракт на LAREN със световен бранд? Това като сбъдната Ваша мечта ли беше?
– Много се зарадвахме, че световният лидер в луксозната хотелска козметика – La Bottega, избра нас за свои ексклузивни представители. Благодарение на това наше сътрудничество, в момента българските хотелиери имат възможност да избират от над 67 световни бранда, като Bottega Veneta, ETRO, Trussardi, Floris, Dyptique, Fragonard, Roberto Cavalli, Acqua dell`Elba и др.
– Има една поговорка, че по външния вид посрещат, а по ума изпращат. Ако съдим по това и че днес сте една от най-успешните компании за козметика и текстил в България, то през последните три години Вие сте положили и огромен труд, за да оправдаете доверието на бизнеса и на престижни 5-звездни хотели, в които са позиционирани Вашите продукти. Как Вие видяхте този период?
– Градим нашите партньорства с внимание и лично отношение, за нас това е в основата на взаимното ни развитие. Периодът от създаването на компанията до днес е изпълнен с много работа, срещи, пътувания и нови приятелства.
– Наскоро открихте шоурум в София. Какво могат да видят в него потребителите?
– В шоурума ни могат да видят пълната гама на козметика, консумативи, текстил и оборудване в различни ценови класове, подходящи за всички хотели. Идеята на шоурума ни е да улесни хотелиерите и да ги консултира по най-достъпния начин. Вече е налична и новата ни серия LAREN HОМЕ, в която предлагаме текстил, козметика и аромати за дома.
– Бизнесът Ви дава възможност да посещавате много дестинации. Кои успяха да докоснат сърцето Ви и да ви накарат отново да ги посетите?
– В България си имаме всичко, красиви планини, море, минерални извори и винаги има още места, които да посетим. Според мен наистина започнахме да преоткриваме родината си.